Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Darius-B
Data: 2015-12-27 21:12:45
Tai as taves prasiau ka nors rusisko ivardinti. Kur? LT 2 gaminiai ir vienas
rusiskas SU-34 be lipduko:) Galvoju turetu buti ne maziau negu 150/3 * 2.

"Gintas"  wrote in message news:n5pctt$445$1@trimpas.omnitel.net...

As suprantu, kad tu, daunas, negali tu gaminiu paminet, nes tokiu irgi nesi
mates. Taip, pasiteiravau cia esanciu, gal kas zino ar yra mate.  Gal ne
visi kaip tu?  Kokius atsakymus gavau? Kazkur , kazka matem, bet
nezinom......... Provokatorius!

Tad kokie tie gaminiai, po simts? Nerasykit savo sapalioniu, isvardinkit
bent keleta isskyrus terra ir lazerius. Sudetinga? Lengviau vis suda malt?