Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Laimis
Data: 2015-12-27 17:46:12
Gintas rašė:
> gali juoktis ir is savo sudo suraitymo formos. Nieks netrukdo. Bet
> protingesnis nuo to neatrodysi.  Gali juoktis is gimnasto klaidos. Is
> dirigento. Is laiku nesuveikusios saugos pagalves automobilyje. Bet
> pries juokdamasis pagalvok-ar sugebi ka nors geriau padaryt ar
> pagamint? Nors bendrai-gali ir negalvot. Vistiek gi juk tai nieko
> nebepakeis. Kiek ideta, tiek ideta :)

Ironija tame, kad tą kreivai suprojektuotą ir pagamintą dėžę
(elektroniką) būtų išgelbėję nuo G, jei kas nors prie tos visos
nevobrazimos chaltūros desertui dar būtų į ją ir prišikęs...
Paskaitinėk komentarus pačių rusų (inžinierių, kariškos-sovkovos
patirties turinčių), kokia jų pačių nuomonė apie tai, ką jie išvydo.
Nesuvokiama, kaip toks šūdas galėjo atsitikti. Kai kurie, iš pasisakymų,
panašu, turintys artimesnės patirties ir gilesnių žinių, mano, jog mažai
tikėtina, kad tokia chaltūra ten galėjo būti originaliai, net ir
90'aisiais. Todėl vis labiau linkstama link nuomonės, kad tai
apgailėtinai rusiškas (norėjom, kaip geriau, bet gavosi, kaip visada)
spektaklis, kuriuo negrabiai ir karštligiškai bandoma pridengti
politinės isterijos frontą (mus numušė Sirijoje), neturint
argumentų/faktų to niekaip kitaip pagrįsti ir negalint atsitraukti. Jei
jau patiems rusams įvyksta kognityvinis disonansas matant tokį gėdingą
spektaklį, tai negali nedžiugint ir neteikt vilčių dėl
našarašavelikoderžavinio šovinizmo karštinės.