Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 15:11:29
12 pamates jau pradesiu didziuotis.  Ner pernelyg daug kaip valstybei? Salygos:

1. lipdukas (solidus lipdukas ar ispaudas "made i Lithuania)
2. masine gamyba (vieninio meistro vienetines klumpes su guoliais netinka)
3. techninis ir galintis savarankiskai funkcionuoti mazgas (laidu pyne ar sovinys netinka, cemento maisas netinka, saldainiu deze netinka,  lininis megztinis netinka)
4. Galimybe internete isvyst lipduka, idan ji atsispausdinus butu galima parodyt zioplesniam amerikonui
5. isvardyti gaminiai neturi buti vienos rusies. (skirtingo modelio reples ar valtys-netinka)

"azartas" <azartas@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.yaazsfeca9rtzn@vm1...
Neatsakei į mano klausimą - kiek gaminių turi būti su lipdukais Made in
Lithuania, kad pradėtum didžiuotis Lietuva. Konkretus skaičius.
Nes jei pasakysi 10, tau bus pateiktas skaičius 10, ar jau pradėsi
didžiuotis ar sakysi, kad reikėjo 20?