Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Kurmis
Data: 2015-12-27 17:10:54
tai vistik paskaitei savo klausima? negali didziuotis tuo kas netik yra, bet
ir buvo, o dabar istorija.
vistik neviska lietuviai pajegus patys pasidaryti, kai finansiskai
nesigauna. proto lietuviai turi daugiau nei pakankamai, kad galetu suzibet
daugelyje sriciu, taip pat ir gamyboje. tik kad uzmirsti paprasta smulkmena:
rinka. kam tavo geri daigtai bus reikalingi, kai kinas gamina pigiau ir
sugeba nukopijuoti betka. pats apsidairyk, kas pas tave nekiniska?
Kurmis