Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 14:57:50
tai tau atsakyk ar reikalingas lipdukas ant kokybisko gaminio ar ne. Man atsakius-soki prie kito klausimo-kiek gaminiu reikia. Atsakau: kuo daugiau, tuo labiau didziuociausi. Nuo vieno truputi, nuo 5 truputi daugiau, o va jei tas lipdukas ir svecioje salyje i akis kristu-suvis smagu butu.

Tai gal dabar tavo eile? Kiek isbaigtu techniniu gaminiu zinai (kad butu galima etikete pamatyt) su lipduku "made in Lithuania? Tiesiog atsakyk i klausima

"azartas" <azartas@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.yaay43w2a9rtzn@vm1...
tiesiog atsakyk į klausimą:  nuo kiek lietuviškų gaminių tu jau
pradėsi didžiuotis Lietuva?