Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-12-26 21:42:40
žinai, aš šitą pamoką išmokau gal antroj klasės, kai gavau prastą pažymį
ir prieš tėvus "mazinausi", kad kiti irgi gavo prastus.

gali paaiškint prie ko čia "made in lithuania" juokingai padaryto
rusiško registratoriaus kontekste?

http://www.verslilietuva.lt/lt/naujienos/naujienos/pasauline-lazeriu-rinka-i-prieki-veda-ambicingos-lietuvos-imones/83