Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 11:35:50
nu nera lengva, ar taip? Tad ko mums juoktis is tu ruskiu?  Saldytuvu etikete reiktu paziuret. Kad jais butu galima didziuotis-tai kazin.
Siaip-uzdeta angliskas uzrasas "made in Lithuania" , siek tiek suteikia vilties, kad daiktas parduodamas ir uzsienyje ir kad kazkiek tikima jo kokybe.  Ale pradejus ieskot prekiu su tokiu uzrasu-reik gerokai pakratyt atminti. Ypac kalbant apie techninius daiktus. Tad ko cia tiek puciam krutines, baksnodami pirstais i ruskiu produkcija? ko zvengiam, patys ziopli budami?