Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Darius-B
Data: 2015-12-27 20:05:14
Tai cia gal tu atveses? Va ant stalo stovi prietaisas. 100% viskas pagaminta
USA ir nupirkta is USA gamintojo. Nu nera ten made in USA niekur. Cia gal
kai tarybiniais laikais, kai aleksote dzinsus gamindavo svarbiausia budavo -
Made in...
Pas rusus ir dabar dar gyvas posakis: visa kontrobanda is tiesu yra
pagaminta Rusijoje:)

"Gintas"  wrote in message news:n5p502$1ho$1@trimpas.omnitel.net...

Toks atveses, kad nesi mates lipduku ar spaudu: "made in Germany", "made in
Japan", "made in France" ?  Ir man nerupi Rusija! Man rupi ka Lietuva
pagamina tokio, ant ko galetu nesidrovedama uzdent zenkla, kad tai pagaminta
Lietuvoje! Reikalavimus gaminiui ziurek auksciau

Gal jus cia kas specialiai atrenka tokius trenktus?