Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 10:07:33
na tai, ka ir sakau: rusai galejo geriau ta deze pagaminti. O kas is ju juokiasi? Lietuviukai. Paklausti ka gerai jie sugeba pagaminti-mane provokatoriumi vadina :)
Isgirdome : a) lazerius b) teltonikos gaminius.  Alles? Atviortkes gal gerai gaminam? Lektuvus? O gal ju dezes bent? Kad masinoms moterys gerai laidu pynes surisa-girdejau. Bet tai ne uzbaigtas gaminys. Na tai pavardink, ka pagaminm. Labai norisi ir man pasididziuoti. Noriu ant kokybiskai pagaminto daikto pamatyt etikete: "pagaminta Lietuvoje" (bet kuria kalba) AR IMANOMA?