Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-12-27 00:09:36
Mūsų lėktuvo nenumušė virš Turkijos, o Jų numušė

"Darius-B"  wrote in message news:n5n135$hd5$1@trimpas.omnitel.net...

Gal cia tik man ble keista kai zmogus raso savo mintis daugiskaita. Mes cia
ubagai, mes nieko nesugebam, pas mus viskas blogai,...

"Gintas"  wrote in message news:n5msgq$g85$1@trimpas.omnitel.net...

auuuuu, primenu , kad mes nei brangiai, nei pigiai, nei flaskes, nei i
magnetafono juostele rasancios nesugebam pagamint :)
Ar suvoki tai ar ne?