Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Kurmis
Data: 2015-12-27 16:56:46
nu ir asilas pasileido per newsus. tai pagal tavo logika, amerikieciai gali
zvengti is rusu klaidu? nori teigti kad ten praktiskai visi tokie gudrus ir
sumanus, kad atsilike lietuviai nesugeba but sumanesni uz tupa stora
amerikosa?
kurmis

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message
> [...]
> juodosios dėžės? Kaip ir dar gan nemažai pasaulio gyventojų taip pat.
>
> Na gerai, buvo linksma, bet reikia jau valdytis, kaip sakė klasikai
> „грешно смеятся над больными людьми“ :)
> Ačiū Gintui už gerą nuotaiką, kitoms kalėdoms gal vėl rusai kokią dėžę
> ardys, bus galima vėl pasilinksminti :)
>
> P.S.
> Kai pagalvoju, kaip gerai, kad esam laisvi. Nes CCCP tai va toks Gintas
> ateitų ir išmuštų (kartu su dantimis) norą juoktis, nes jo nuomone, mes
> negalim to daryti. Ir jis turėtų tam teisę!
> Brrr, net nupurto, pagalvojus, kaip „gerai buvo prie ruso“...

>>> Bandziau. Nepavyko. Todel bent jau is kitu, nesugebanciu pagaminti,