Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 13:54:09
Kiek sykiu buvo rasyta, o pats vis nesusivoki. Juk aiskiai rasiau, kad reikalinga etikete. Kodel toks durnas esi, kad nesupranti 10k apie ta pati perskaites? :

a) Tik va-laukiu nesulaukiu, kol kas nors pavardins kokie galutiniai technikos stebuklai yra su graziu zenklu "Made in Lithuania" Gal pats ta padaryt gali, Barzduk, a? Akmenes cementas ir Zemaitijos grudeta varske atkrenta, jeigu ka :)
b) Galim  ir nesokt taip aukstai. Pakaks, jei uzuot juokave is ruskiu, pasigirsim vienas kitam koki kokybiska galutini technini produkta sugebam pagaminti. Gal galetum paminet bent kokius tris? Paklausius, kokybiskus  ir su uzrasu "made in Lithuania"
c) O dabar ar atsakysi i mano klausima: ka gero pagaminam, ant kurio galime isdidziai uzdet lipduka, kad tai pagaminta Lietuvoje? (is techniniu dalyku) Lazeri? Gatavai funkcionalu produkta, kuri galima nusipirkti? Ok. Ka dar dar?
d) nu jau nemazai. Lazeriai ir Teltonika. Etikete gali nufotkinti ir cia imesti? Tie, kurie gerai daro, paprastai nesisarmatija parasyt kur pagaminta
e)Isgirdome : a) lazerius b) teltonikos gaminius.  Alles? Atviortkes gal gerai gaminam? Lektuvus? O gal ju dezes bent? Kad masinoms moterys gerai laidu pynes surisa-girdejau. Bet tai ne uzbaigtas gaminys. Na tai pavardink, ka pagaminm. Labai norisi ir man pasididziuoti. Noriu ant kokybiskai pagaminto daikto pamatyt etikete: "pagaminta Lietuvoje" (bet kuria kalba) AR IMANOMA?
f) daxuja ale nesugebi net triju daiktu isvardinti :) su etikete "pagaminta Lietuvoje" ! Taip kaip rasoma "made in Germany" ar "made in Japan"
 g) nu nera lengva, ar taip? Tad ko mums juoktis is tu ruskiu?  Saldytuvu etikete reiktu paziuret. Kad jais butu galima didziuotis-tai kazin.
Siaip-uzdeta angliskas uzrasas "made in Lithuania" , siek tiek suteikia vilties, kad daiktas parduodamas ir uzsienyje ir kad kazkiek tikima jo kokybe.  Ale pradejus ieskot prekiu su tokiu uzrasu-reik gerokai pakratyt atminti. Ypac kalbant apie techninius daiktus. Tad ko cia tiek puciam krutines, baksnodami pirstais i ruskiu produkcija? ko zvengiam, patys ziopli budami? :
q) Noredams rast bent keleta kokybisku Lietuvos tech. gaminiu su pagaminimo vietos etikete, daug uzsimaniau? Kurmis mano, kad as provokatorius is kaimo?
Tikras kurmis :))))))))
w)etiketes gaminu "made in Lithuania" . Ale va-jos nepaklausios. Ner ant ko klijuot :)
Ant bet ko nenoriu, sarmata. O tinkamu gaminiu tokioms etiketems nepavardinat. Juk taip?
e) Gal pradziai mes gerai nors dviracio pompa su tinkamu zenklu sugebekim pagaminti?

"azartas" <azartas@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.yaavqkc8a9rtzn@vm1...
tai tu apsispręsk, ko iš mūsų reikalauji - ar kad gaminama būtų Lietuvoje,
ar kad lipduke būtų Made in Lithuania. O tai pradžioj vieną šneki, dabar
kitą, nespėja žmonės į tavo paraiškas atsakinėti.