Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 22:07:59
uzuot isvardines 3-5 Lietuvos gaminius tiek teksto vel ipylei, su pasiulymais ieskot to, ka tu tipo zinai?
Gi rasiau, nesunku nukopinti:

buvo isvardinti tokie reikalavimai kokybiskam Lietuvos gaminiui:
1. lipdukas (solidus lipdukas ar ispaudas "made i Lithuania)
2. masine gamyba (vietinio meistro vienetines klumpes su guoliais netinka)
3. techninis ir galintis savarankiskai funkcionuoti mazgas (laidu pyne ar sovinys netinka, cemento maisas netinka, saldainiu deze netinka,  lininis megztinis netinka)
4. Galimybe internete isvyst lipduka, idan ji atsispausdinus butu galima parodyt zioplesniam amerikonui
5. isvardyti gaminiai neturi buti vienos rusies. (skirtingo modelio reples ar valtys-netinka)

O kurmis ka nurodo? ziurim: katilai, baldai, elektronikos komponentai, plastiko gaminiai, kabeliai,  plytos, stogo dangos, buities prietaisai.

Nu tikras kurmis...... :)
Ale uzduotis pasirode kiek per sunki matomai :)