Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: arunazz
Data: 2015-12-26 22:39:14
Mazdaug 1991-1993 m. i Radijo gamykla Kaune atvyko delegacija is kazkokios
rusu tv gamyklos, buvo selektoriu derinimo aparato komercinis pristatymas.
Bibliotekoj darbuotoja nusizengdama instrukcijoms ruskiams parode to aparato
dokumentacija, vienas is ruskiu issitrauke fotoaparata, pradejo fotografuot
aprasyma, schemas. Kazkas is vadu uzejo, pamate kas vyksta, ateme
dokumentacija, fotika, lyg iskviete policija. Skandaliukas buvo, tik
nepamenu, kuo baigesi.
Aparatas tais laikais buvo gan tobulas, selektoriu derintojas vienu metu
ekrane mate 3 padiapazonius.