Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Dex
Data: 2010-12-11 11:00:43
Normalus/nenormalus - ganėtinai plati sąvoka. Ją gali vartyti kaip nori.
Tačiau neapibrėžtame kontekste tai labiausiai tempia į NORMALUS =DAUGUMA.
Taigi - dauguma naktį miega, o tau kur eiti aš nesiruošiu aiškinti,
neįdomu, o ir žinai pats.

Politikas tas šūdu smirda, kur pareiškimuose savo skirsto žmonės į
normalius ir nenormalius. Gal draugelis ten tavo, kad taip pratrydai?
Tiesa, pavėluotai truputi. Paskaityk visą tema, nuo pradžių iki galo.

Dar vienas niuansas, kurį praleidau iš pat pradžių. Jis netiesiogiai
teigia, kad šis įstatymas yra "negeras normaliems žmonėms", nes normalus
žmogus negali nusipirkti išgerti po 22 val.

Suprask, naktimis močinti iki ir po 22 val. yra normalumo požymis. Žodž,
abu jus latrai, viso gero.

Dex