Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Sail
Data: 2010-12-06 14:33:34
Ilgu laikotarpiu prieinamumas kazkiek mazins vartojima. Bet kaip sakiau -
ilgu laikotarpiu, desimtmeciai ne maziau. Pasireiks tik dabartiniam
jaunimui, gal isgere maziau, maziau pripras.

Kas geria dabar, tiems poveikio beveik nebus. Bent jau man tikrai tas
draudimas netrukdo.

Pvz as gal surukyciau kanapiu suktinele del pabandymo, bet kadangi po ranka
nera, tai ir nerukau.
O staiga parukius uzsikabliuociau ir degraduociau iki adatos, kas ten zino.
Bet nera pirmo zingsnio, nera ir pasekmiu.