Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-04 15:58:07
beda ta, kad i tokias problemas kaip alkoholizmas, ar priklausomybes apskritai, prostitucija ir t.t. ziurim grynai is savo boksto, ir, jei patys su jomis nesusidurem, tai dazniausiai su dideliu moralinio pranasumo jausmu. Tipo, kaip imanoma taip kristi, taip nusivaziuoti, vaje vaje. Zmoniu yra visokiu. Tikrai yra tokiu, kurie net prie geriausiu noru ir mokslo nesugebes apskaiciuot paprasciausio integralo, prabegt 100 m per 11 sek, pasakyt "ne" kai ipila  stikliuka ir tt ir tp. Jie tiesiog negali. As pats apie save zinau, kad turiu polinki i azartiniu losimu priklausomybe, uztat bijau to reikalo ir neinu lost net is centu. Gerai, kad mano baime didesne uz ta polinki, ir neleidzia polinkiui vystytis, deja, ne visi tokie. Todel ribojimo negalima atsisakyt, kartais reikia istatymais padet zmonems tvarkytis su vidiniais demonais.

Beje, yra sukurtas, jei taip galima pasakyti, tobulas narkotikas. Laidukai, kurie ivedami i smegenis, jais paleidzia silpna elektros srove, kuri stimuliuoja malonumo centra. Paspaudi mygtuka - srove teka, kaifas, atleidi - neber kaifo. Kai dare bandymus su ziurkemis, tos mirdavo nuo issekimo, nebevalgydavo ir nebegerdavo, spausdavo ta mygtuka iki pat mirties. Jauciu padarius toki dalyka viesai prieinamu tektu apribot, ekonomika sustotu per diena :)