Tema: Re: I tema :)
Autorius: RaR
Data: 2010-12-10 11:07:18
Šiaip jau kovojant su alkoholio vartojimu pati pirmutinė priemonė turėtų būti visiškas alkoholio atsisakymas visokiuose valdiškuose priėmimuose, vakarėliuose ir t.t. Gėrimas visų pirma neturėtų būti prestižiškas, aristokratiškas, formuojama tokia opinija, kad alkoholio vartojimas - tai panašus į narkotikų vartojimą, kas iš esmės yra tas pats.

Nukrypstant nuo alkoholio, už valdiškus pinigus aplamai neturėtų net rengti visokių priėmimų ir banketų, kiekvienas norintis užkąsti valdininkas ar diplomatas turėtų pats nusipirkti maisto. Taip šiemet buvo JAV ambasadoje per liepos 4 priėmimą. Visi baisiai piktinosi tuo "žemu lygiu", bet man tai patinka, ir manau, kad taip visur turėtų būti.