Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-03 16:13:13
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idaovk$lsm$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodėl gi ne? Ateityje galbūt taip ir bus. Tokie dalykai daromi iš lėto, po truputį keičiasi ir žmonių mąstymas bei tradicijos. Tai, kas šia prasme buvo sovietiniais laikais ar iškart po jų - tiesiog baisu. Buvo tokios tradicijos ir žmonių kultūra, kad tiesiog sunku buvo negerti - toks žmogus buvo laikomas nenormaliu. Ir džiugu, kad tos tradicijos keičiasi, išlieka tik mažiau išsilavinusių ar žemesnės kultūros žmonių tarpe. Man, pvz., labai patinka, kaip išsivysčiusiose šalyse vyksta kova su rūkymu. Ir visi tie draudimai duoda efektą.

"Kova" - ir vėl?

Kam kovot, o ne sudaryti prielaidas, kad nebūtų rūkoma? Man tai neretai užtenka rūkančių kompanijoje pasakyt, kad matyt motinos arba žmonos pažįsti/pačiulpti krūties negavo/negauna vargšai, kad cigaretę čiulpia :-) ir kad lygiai toks pats efektas, tiesa, su iškraipytais priekiniais dantimis, pasiekiamas, jei būtų čiulpiama ne cigaretė, o pirštas arba čiulptukas. Neretai po tokių argumentų "rūkaliai", kurie dar yra socialinio (ne serijinio) rūkymo stadijoje, cigaretes paslepia.