Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-03 13:28:29
O kaip nustatai ima ar neima ta virsu? Vat paprasciausiai - grizineju po 10
namo (deja man taip daznai pasitaiko) ir paprasiausiai noriu su vakariene
buteluko alaus. Vakar norejau giros, rytoj sulciu. O vat siandien noriu
alaus. Cia jau priklausomybe?

"bzik"  wrote in message news:idag16$85l$1@trimpas.omnitel.net...

kai zmogaus noras isgerti ima virsu pries mastyma, tai jau priklausomybe.