Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-05 23:36:24
Kalbi kaip paaugliukas arba žmogus, šiaip ne taip baigęs vidurinę.
Tas delfio straipsnelis - populistinis kliedesys, nelabai turintis
ryšio su realybe. Plėstis tingiu, o ir Linas Petkevičius jau atrašė.
Pagal tavo įniršį priskirčiau tavi prie tų "blaivybės inkvizitorių",
o su jais kalbėtis beviltiška (turiu didelę praktiką šioj srity).
Mano nuomone dar neaišku kas žalingiau - chroniukas prie
kiosko ar tie inkvizitoriai. Kiekvieną idėją galima privesti iki
absurdo, iki visiškos priešingybės pradinei, kai reikalo imasi
tokie fanatiški inkvizitoriai. CCCP'o baigiamojo etapo blaivybės
vajus pameni ? Priemonės buvo taikomos, kurios jokiais būdais
neįmanomos demokratinėj valstybėj, o rezultato - nulis su daugybe
neigiamų pasekmių.