Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-03 18:37:36
Sakai studentams... Nu nu... Prieš trisdešimt maždaug metų
kamčiatkos bendrikuos (dabar gal jau kitaip vadinas) laikiau
petačioką (tašką). Oi kaip daug studentų lankydavos, vien gi
studentai buvo klientūra. Sesijų metu netik alkoholiu/cigaretėm
prekiavau, ir batonus bei kitokį maistą užsakinėjo ;)
Manai daba kažkas pasikeitė žmonių prigimty ?
Būtent jaunimas/studentai ir yra ta grupė, kuriuos kliūtys tik dar
labiau paskatina veikti. Su metais tik aptingstama.