Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-05 23:39:12
>Tavo bylojimas praktiškai atspindi tik mažytę dalį realybės. Tu nematai
>ir nejauti masto, visumos, kad ir kaip tau atrodytų, jog taip sukasi
>pasaulis. Supranti?

Ne, nesuprantu.

>Kaip tau šviečia, jei prekybos centre nuo 22h iki 24h alkoholį
>pirko/pirkdavo koks 1k žmonių, tai po pakeitimų visas tas 1k puolė ieškoti
>taškų...?

Ne, dauguma nepuole. Tai sumazina suvartojamo alkoholio kieki. Kaip tai
itakoja netinkamo alkoholio vartojimo problema? Sakysim nenusipirko du
prikejai. Aš, laikantis, kad neturiu del alkoholio problemu ir tas, kuris
prigeres shoks ant arkliu ir eis bobos musht. Ash eisiu gult negeres.
Antrasis vistiek prisilaks ir boba vistiek gaus i dantis. Ar tai reiskia,
kad alkoholizmo problema sumazejo 50 proc.?

>Tavo parduotuvėlių (kaip supratau provincijoje) klientūra toli gražu
>nereprezentuoja visos klientūros. Kapiš?

Ne. Mano krautuveles reprezentuoja problemini klienta.

>Galim. Mano nuomonė remiasi ekspertų, kurie šia problema gyvena, verda tose
>sultyse interpretacijomis, teiginiais. O tavo?

Cia tu ekspertu, kurie teigia, kad prailginus alkoholio pardavima 1 val.,
apyvarta padideja 10 proc? Sikau ir tapsnojau ant tokiu ekspertu.

>Paskaityk:
>http://ndri.curtin.edu.au/local/docs/pdf/publications/R207.pdf

paskaityk lib.ru

>Prasideda. Kažkokiam žurnale, kažkieno straipsniuką, nors ekspertai ten
>geresni...

Ne ash pradejau. Skaiciukus prisimenu - girtu smurto auku nesumazejo,
zuvusiu neblaiviu per nelaimingus atsitikimus irgi. Isvadas tegu daro
ekspertai.