Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-06 00:16:44
Vakar gimęs ? Nesyki nesusidūrei su pareigybes užimančių
biurokratų polinkiu kalbėt bileką, kad tik savo vietelę kuo
šiltesne padaryt (finansavimo pritraukt) ? Na o jau konkrečiai
apie medicinos biurokratų viršunėlę tai net kalbėt tingisi...
(taip jau gavos, kad mano pažįstamų ir giminių tarpi daug
medikų, taip kad ne iš nuogirdų žinau, tami tarpi ir tai, kad
daugelis tų "sumažėjo" - kliedesys visiškas).