Tema: Re: Neilgai pasidziaugem blaivia Lietuva
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-08 13:54:10
Nori pasakyt, kad naudojat kasdien nenormaliais kiekiais bet kuriuo paros
metu tai tikrai nieko blogo? Tu zinai kiek yra nuo to maisto priklausomo
zmoniu? Va - mano kolega kiekviena diena ta smirdanti maisheli atsitempia.
Zinai, kokius nuostolius jisai valstybei, tuo paciu ir man istatineja?
Taip - yra daug zmoniu, kuriam tai ne problema ir jie nori tureti galimybe
nusipirkt ta viena bulkute. Taciau butinybe kovoti su problema svarbesne nei
ju teises ir norai. Jei taip jau nori pavalgyti, tegu isanksto nusiperka -
normaliuose namuose tai ne problema.

"RaR"  wrote in message news:idnr8r$ruj$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai ir aš tą patį sakau. Namuose gali pasidaryti ir grą karštą sumuštinį
iš gerų produktų. O McDonalde (nors per visą gyvenime jame buvau tik keletą
kartų) tu bent maždaug žinai ką gausi, tuo tarpu kokioje kebabinėje ar
cepelininėje apsinuodijimo tikimybė yra didesnė. O šiaip jau McDonaldo
blogybė tik ta, kad tai lengvas maistas, nieko nuodingo jame nėra.