Tema: Re: Neilgai pasidžiaugėm blaivia Lietuva
Autorius: RaR
Data: 2010-12-05 21:00:54
Studentai - atskiras dalykas. Mano kartos žmonės, kurie gerdavo būdami
studentais, ir gana daug, dabar alkoholio vartoja žymiai mažiau. Gi didelė
dalis bendraamžių ne studentų taip ir prasigėrė, nemažai iš jų jau ir gyvųjų
tarpe nebėra.

Dėl visokių menininkų - taip, ši inteligentų kategorija dažnai turi problemų
su alkoholiu. Bet mano aplinkoje, o joje išsilavinimas tikrai žymiai
didesnis už vidutinį, tradicijos ir gėrimo kultūra labai smarkiai pasikeitė.
Jeigu būna koks baliukas, tai paprastai nusigeria tik visoks techninis
personalas.

"Sharkius"  wrote in message news:idg2bm$t0n$1@trimpas.omnitel.net...

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:idaovk$lsm$1@trimpas.omnitel.net...
> Kodėl gi ne? Ateityje galbūt taip ir bus. Tokie dalykai daromi iš lėto, po
> truputį keičiasi ir žmonių mąstymas bei tradicijos. Tai, kas šia prasme
> buvo sovietiniais laikais ar iškart po jų - tiesiog baisu. Buvo tokios
> tradicijos ir žmonių kultūra, kad tiesiog sunku buvo negerti - toks žmogus
> buvo laikomas nenormaliu. Ir džiugu, kad tos tradicijos keičiasi, išlieka
> tik mažiau išsilavinusių ar žemesnės kultūros žmonių tarpe.

Maziau issilavinusiu???? Tu ka niekad nebuves univero diplomu laistyme, ar
po darbo pas koki profesoriu i kabineta nebuvai uzejes????. Sakai zemesnes
kulturos???? parodyk man koki scenos zmogu, dailininka, skulptoriu, ar siaip
menininka kuris neburtu turejes bedu su alkoholiu ar narkotikais....