Tema: Ats.: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-12 09:54:03
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> parašė naujienų news:i19thg$430$1@trimpas.omnitel.net...
> b) kazkokios pagirios su politika: Kubilius 08 pabaigoj liepia: ''vykdom
> vidine devalvacija''. Simonyte 10 vidury spiegia: ''neiseina''

Apie ką mes čia?

> c) tau irgi patarimas - pries kalbedamas ismok bendrauti su zmonemis (ne
> vien didziuotis lietuviu kalbos gramatika)

Man sunku diskutuoti su Faktu, tavim ir dar keliais, kurių argumentacija man nesuprantama. Faktas apie viską kalba iš "man atrodo, todėl aš teisus, o argumentai dzin" perspektyvos, tu kalbi "visi aplink mane susitarę. Tuoj visiems bus pipec, nes vadovaujantis konspiracijos teorijom, jie mus/juos tuoj sužlugdys", kiti dar kažkaip su paprasta logika nesuderinamai... Šiaip nenoriu lįsti į asmeniškumus.

Kas liečia lietuvių kalbos gramatiką, tai aš norėčiau kitiem pavyzdį parodyt - kai kas gal išmoks rašyt, kai kas mane pataisys ir pat pasimokinsiu, o tuo pačiu internetas taps lietuviškesnis.