Tema: Re: Ats.: Ats.: Ats.: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: Dex
Data: 2010-07-07 15:17:44
Trumpalaike perspektyva nera iseitis. Tai problemu nustumimas ateiciai.
Cia net nera ka diskutuoti apie tai, nes tai veiksmas nukreiptas pries
Lietuva.

Be to, kaip RaR rase, neturint konkreciu skaiciu, rasineti galima ka tik
nori.

O jei jau pasirinkus smaugimo varianta - tai reikia labai moketi
pajausti, kiek dar galima smaugti, nes gali atrodyti, kad dar vos vos
kvepuoja, kvepuoja, ir pyst - nebekvepuoja. T.y. kantybe nebegaline, ir
mokesciu mokejimas tada gali pradeti mazeti geometrine progresija. O
reikia surasti optimuma.

Del to, kad mokesciai maziausi - na, nezinau kiek cia tiesos, bet zinant
skaiciu pateikimo ir manipuliavimo subtilumus, man kazko nesitiki. Is
kitos puses - kiek blaskiausi po uzsienius, tai ir su tai "didesniais
mokesciais" ten gyvenimas verda, zmones atsipute. Kazkaip mistiskai
nerealiai man tie "maziausi mokesciai" atrodo.

Be to, skola reikes vis vien grazinti, ar atgaivinsi versla Lietuvoje ar
ne. Taip kad smaugimas - visai ne iseitis.

Pertvarkineti sistema - seniai reikia. Vakar reikejo. Todel nedaryti to
siandien - velgi, kazkoks nonsensas.

Dex