Tema: Ats.: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-09 15:27:33
Pamačiau, kad dar neatsakiau tau.

Jei jau taip nori iškelti pavyzdžiu Kanadą, tai turbūt gerai esi susipažinęs su reformos smulkmenomis. Gal būtų nesunku pasakyti, kiek laiko jie skyrė reformos įgyvendinimui?

P.S. Jei nežinai, tai pasidomėk, parašyk čia, o tada tęsim diskusiją.
P.P.S. Atsakymą aš žinau, tik noriu, kad pasidomėtum pats.

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:i11dvb$v43$1@trimpas.omnitel.net...