Tema: Re: Ats.: Ats.: Ats.: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: abc
Data: 2010-07-07 23:31:47
opiat' dvacat piat'

54% nuo pajamu - ne maziausi mokesciai (turbut reikia skaityti kad
nepakankamai dideli)? nu gal, jeigu su kitais ES grybais lyginsies. bet taip
gali sneketi tik zmogus, kuris nera nieko idarbines. nezinau ne vieno
verslininko, kuris viska legaliai moka nuo-iki ir nebankrutuoja. Legalus
verslai Lietuvoje - monopolijos / oligopolijos, ir juos aptarnaujantys
versliukai, ir sie kastai automatiskai persiduoda galutiniam vartotojui del
kuriu mes cia kas vakara raudojam. Lietuva labai serga, jau nuo
Nepriklausomybes atkurimo, tik si problema sekmingai maskavosi, kol Vakaru
pinigu kranelis buvo atsuktas ir is jo tekejo...

PS pas tuos pacius ES grybus ir nuosavi bankai aka bepalukanines skolos, ir
kainos mazesnes (nemazai saliu taiko mokestines nuolaidas), tiesiog
stebuklai

o del vaistininku sutinku - absurdas. bet cia buhalterinio poziurio darbo
vaisius. turbut net ir darbo grupe buvo sudaryta, siai problemai spresti :)