Tema: Re: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: Taiikii
Data: 2010-07-02 13:45:48
Kad tik valdininkijos isleidziamas babkes butu galima skaiciuoti pagal ju
algas ir priemokas. O kur viesieji pirkimai su kelis kartu ispustom kainom?
Tu nereikia skaiciuoti? Aisku, gal i pirma vieta valdininkija ir
neissiverztu, bet jos lyginamasis svoris gerokai padidetu.
O del efektyvumo tai net kalbeti nera ka - nafik valdininkas, jei samdosi
pastoviai konsultacines kompanijas, kuriu tikrai ne visada reikia.