Tema: Re: Ats.: Ats.: Ats.: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: abc
Data: 2010-07-10 14:28:20
taip, matyt tavo aplinka gerai susijusi su oligopoliju aptarnavimu (taip kad
nevirkauk)
apie juos jau rasiau
kaip rodo statistika, tokiems versliukams anksciau ar veliau ateina sunkios
dienos

"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
> "abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> parašė naujienų
>
> Na, rimtai :)

> Kaip visada, užtenka vieno rodiklio? :) Juokdarys :)

jei kazka komentuoji, tai isvystyk minti, o ne numesk pusiau nugrauzta fraze

> Taip ir įtariau, kad su realijom susidūręs tik per Jūtūbės klipus apie
> konspiracijos teorijas :) Kadangi >aš tokių žinau ne vieną, tai matyt mūsų
> aplinka ir patirtis labi skiriasi :)

mes zinom kad tu viska zinai. paporink kazka, ko nezinom. bo kol kas esi be
galo nuobodus pasnekovas. kai zmogus sneka apie forma (youtube), o ne apie
turini - akivaizdu, kad laikas kviesti galvos daktara