Tema: Re: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: Faktas
Data: 2010-07-10 08:38:06
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:i186el$p1t$1@trimpas.omnitel.net...
> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> parašė naujienų news:i179mu$u3a$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kad išmoktum prieš kalbėdamas pasidomėti apie tai, ką rašai.

nu tai sakyk ko aš tau nedasidomėjęs ir nežinau.

> O tas, kad vos tik pradeda į tą pusę eiti Lietuva, tai visi kaip mūrai stoja ūkininkų, policijos, mokytojų, gydytojų ir t.t. pusėn, reikalaudami nieko nekarpyti. Taip, suprantu,

visiška netiesa.
Kanados daryta visiems vieninga reforma.
O pas mus atskiri karpymai atskiriems socialiniams sluoksniams, atskirom profesijom ir t.t., juos tarpysavy kiršinant ir viską slepiant.
Ir tai jau ne "į tą pusę", o parodija to, ką reiktų daryti.

> [...]
>
> Manau, būtume gerokai labai pakeliui, jei turėtume tokias pat sąlygas, kokias turėjo Kanada - stabili pasaulio ekonomika, neturėjimas nekilnojamo turto burbulų, stabili bankų politika, mažesnis bedarbių skaičius ir pakankamai stabili ekonomika pačioje šalyje. O mes turime pakankamai ekstremalias sąlygas ir taip. Taip, žinoma, ta linkme dirbti reikia, bet taip pat manau, kad visko iškart padaryti beveik neįmanoma.

iškart ar ne iškart, svarbu būtų daroma. o pas mus visiškai į kitą pusę viskas daroma.
na, iš Grybauskaitės tik girdisi, kad tai iškilmių atsisakė, tai dar ko nors,
o visi kiti, tai kaip ir seniau: pilna patarėjų, komandiruotės, automobiliai, nulis skaidrumo ir t.t.