Tema: Re: Tomui ir kitiems pastoviai viskuo nepatenkintiems
Autorius: RaR
Data: 2010-07-01 16:18:08
Šiaip ten gal nelabai ką pritaupysi, o ir krizės metu tik prigeneruosi bedarbių su išeitinėmis ir bedarbių pašalpomis. Bet kad visose srityse reikia mažinti valdininkų skaičių - nė kiek neabejoju. Ir ne tiek dėl taupymo, kiek dėl visos sistemos efektyvumo. Reikia paprasčiausiai strategiškai apmąstyti visas sritis ir valstybei atsisakyti daugelio sričių perdėto reguliavimo, analizavimo ir t.t., sukurti kitaip veikiančias sistemas. Aš matau, kad daugelyje sričių valdininkai tikrai turi nemažai darbo, bet reikalas tame, kad viską suvarkius kažkiek kitaip, to darbo nebereiktų, ir nuo to daugumai tik geriau būtų .