Tema: Re: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: nelabs
Data: 2018-02-04 14:34:12
Tu nesupranti. Bet kokiame darbe reikalingi igudziai, zinoti ne
abstrakciai, o moketi apskaiciuoti konkreciai.
Ir nesvarbu, fizika ar chemija gilinantis, tai yra igaunama.
MAno dukra, kai prasilauze ant organines chemijos mokykloje, perejo i
aukstesni lygi supratimu "kaip mokytis", ir dabar kur besimokytu, ka
beveiktu, jau turi, ko nebepamesi.
Ar ne taip kai kuriose uzsienio salyse moko "kazko", kad nebesusivokia
zemelapyje, nes "kai reiks, mane nuvesh".
Na, nebent pasibaigus paskutiniams mokytojams senos kartos, nebebus
norinciu mokytojauti, ir teks labai sumazinti visus reikalavimus.

cD-r0m <adomas.trinti@gmail.com> ra?e