Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-02 01:20:53
Programa tinkama ruošti akademikus. Apie informacinių technologijų
taikymą nemoko. Gal šiai dienai pasikeitė situacija, girdėjau apie
microbitus, bet nežinau ką su jais darys pamokose.

Naudos daug daugiau būtų iš informatikos jei ten skirtu per visą
programą vieną pamoką kaip susirinkti kompą (nes dabartinė kompo
sudėties tema panaši į tą 16 puslapį) ir ką dalių parametrai reiškia,
vieną kaip susidėt softą ir draiverius, kai jų neranda, ir dar vieną
kaip padaryt elementarius nustatymus - rezoliucijas, kalbas, IP adresų
pagrindus (kad routerį namie pasistatyt sugebėt, o ne suprast kodėl
192...). Tai žinios, kurios naudingos gyvenime. O vat mokėt mintyse
suskaičiuoti 1011+1100 išmokstama univere mašinų programavime, arba
programinant mikrokontrolerius, jei ant jų patraukia..

Mano problema su pascaliu yra ta, kad informatikoj jį liepė išmokt, bet
man net orientuojantis prireikė dviejų metų kol pačiam prišilo kodėl jo
moko. Nes mokytojos atsakymas "kad išmokt programuot" truputi neveikia,
kai didžioji dalis nesupranta kodėl jiem reikia tai išmokt.