Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-03 03:16:57
> O kurios IT formules turi but mintinai ismokytos mokykloje?
> Word > Bold / Italic / Underline?

Dvejetainė matematika pamenu geriausiai. Vat čia tai nesuvokiu kam 6-7
klasėj to reikia, juolab kad niekuomet nenaudojom jų be pačio
skaičiavimo uždavinio. AND/OR irgi nemokė.

HEX'ą gal irgi mokė, Gali būt kad reikėjo 16 hexų mokėt binaru parašyt.

Geriau per tą laiką būtų aiškine apie unicodo ir ansi skirtumus. Turi
praktine nauda, o sudėtingumas toks pat.

> HW keiciasi, kam mokytis aktualias videlkas ir nuo 5-9 klases visa
> rugseji skirti apzvelgt IT HW naujienas, kad issiaiskint ko is
> Kaledu senelio nusitrest? Kokias ten ECDL zinias jie ant i7+GTX1080 turi
> prasukt? Gal dar issiaiskinti kodel nepasileidzia koks BattleField4?

Ar aš sakiau, kad reikia konkretų hardwarą mokyt? Net tavo peistinamose
programose nurodo, kad reikia suprast iš ko susideda kompas. Manęs jų
nemokė, pradėjom nuo 20 kažkelinto puslapio pirmą pamoką, nes ten
"nereikalinga informacija".

> Svietimo rupestis?
> Uztenka RTFM + nekisk per jega + apziurek + pagooglink.
> Ar puzzle irgi detale nevisai tinkama truputi pazulini ir sukisi?

Man tai atrodo tiek pat savaime suvokiama/nesuvokiama kaip worde boldą
uždėt. Pastarajį kažkodėl moko. Vėlgi tavo programoj mini tai, ar moko
realiai - abejoju.