Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-03 03:39:20
Įdomu paskaityt istoriją :)

> Mokinys sako, kazkokius sudus moko, neidomu.
> Ar realiai neimanoma suprast algoritmo?

Pirmas programas paskaliui mes rašėm į sąsiuvinį (nes kompų klasės
visiem neužteko). Visa tai buvo ne "va čia toks elementas" "čia toks",
"O čia dar toks". Buvo taip: "rašykit dabar taip." Komandos ten
angliškos, savaime ne visiems dašuto. Net ir supratus, per 45 minutes
pamokos su paskaliu nedaug ką padaryt eina kol sugalvoji ir parašai ir
išdebugini. O iki kitos pamokos jei neištrina niekas, tai pimpalų
prirašo. USB pas mus buvo paslėpti, kad flashų neįkišt :)

Primenu ką aš norėjau pasakyti visais komentarais - visi man matyti
informatikos mokytojai apie realius disciplinos taikymus žinojo ne ką
daugiau už moksleivius. Pamenu, kad darant skaičių žaidimą laisvu laiku
(kur spėliot daugiau ar mažiau) paaiškint, kodėl visą laik tą patį
skaičių gaunu - nesugebėjo. Trūko randomize. Radau pats. Tik kitamet
kita mokytoja sakė kad tokios reikia, bet nežinojo kodėl.

Tokiam mokytojui pagarbos aš net norėdamas nesurasčiau. Jam ne vieta
stovėt prieš mokinius, kai jis net lygioj vietoj pasimeta. Pagrinde
todėl, kad jų vaikystėj kompai buvo tik univeruose ir programas krovė iš
ričių. Ir manau, kad dar nepraėjo pakankamai laiko, kad situacija
gerokai pasikeistu.

Lygiai taip pat ir IT adminui mokyklos galima tik pasiūlyt eit nx, jei
jis nesugeba atjungt $C share direktorės kompe, kur visos bylos guli ir
kiti nevieši dokumentai. Windows XP kaip žinia buvo tragiška saugumo
skylė, kur iki patchų ir sharai atviri buvo, ir net sendas klausė visko,
ir shutdown -m \\* veikdavo. Dabar tokių problemų nėr tik dėka saugesnių
windowsų iš dėžės.