Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: MRT
Data: 2018-02-02 11:56:09
> Programa tinkama ruošti akademikus. Apie informacinių technologijų taikymą nemoko. Gal šiai dienai pasikeitė situacija, girdėjau
> apie microbitus, bet nežinau ką su jais darys pamokose.

Mano programa buvo labai ribota.. tipo hi-tech nuo 10klases gal :D..

> Naudos daug daugiau būtų iš informatikos jei ten skirtu per visą programą vieną pamoką kaip susirinkti kompą (nes dabartinė kompo
> sudėties tema panaši į tą 16 puslapį) ir ką dalių parametrai reiškia, vieną kaip susidėt softą ir draiverius, kai jų neranda, ir
> dar vieną kaip padaryt elementarius nustatymus - rezoliucijas, kalbas, IP adresų pagrindus (kad routerį namie pasistatyt sugebėt,
> o ne suprast kodėl 192...). Tai žinios, kurios naudingos gyvenime.

Nesutikciau.. laptop'ai, plansetkes, moket mojuot atsuktuvais - optional.
HW teoriskai pakanka, SW instaliuot gal irgi teoriskai..
Galu gale tuos IP, rezoliucijas kazkada irgi teoriskai reiktu pamokyt,
o "routeri namie pasistatyt" = namu darbai :D..
Aisku kiek kitaip butu jei kokius nors VM lab'us duot,
bet tam tikro algoritminio supratimo netgi ir Excel'iu gali isspaust..
Dar klausimas ar nebus arciau realybes uz paskali..
Kokius nors macrosus parasyt.. juk reikia mokykloj kazkaip
bent jau bazines zinias apie "if"/"while" normaliai iskiepyti..

> O vat mokėt mintyse suskaičiuoti 1011+1100 išmokstama univere mašinų programavime, arba programinant mikrokontrolerius, jei ant jų
> patraukia..

Mane berods moke Dec<=>Hex / Dec<=>Bin / Dec <=> Oct dar mokykloj.
Univere Mitasiunas sake 00h-0Fh <=> Bin turi but mintinai, klaida = egzo perlaikymas.
Dar sake, kad jei studentas nusisneka viena karta, tai nereiketu duot jam
galimybes nusisneket ir antra karta.. Egzai dar buvo zodziu..
Tuo menu kursiokai buvo ir jo vaikai - dukra jo egza islaike, sunus ne :)

> Mano problema su pascaliu yra ta, kad informatikoj jį liepė išmokt, bet man net orientuojantis prireikė dviejų metų kol pačiam
> prišilo kodėl jo moko. Nes mokytojos atsakymas "kad išmokt programuot" truputi neveikia, kai didžioji dalis nesupranta kodėl jiem
> reikia tai išmokt.

Hmm.. as jo buvau mokesis, tai kazkaip.. bet dar buvo tie laikai,
kai mano 15 mokiniu tiksliuku klaseje tik 3 turejo kompus (nes geimint faina :D)..
Nemanau, kad tai ko moke yra blogis.. moke juk trumpai..
Pagal dabartinius laikus - programa turi gauti jaunimui aktualu ir idomu intro..
Jei ten dar liko profiliavimas - pasirinkimas "gana IT" / "noriu programavimo skills"..