Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: MRT
Data: 2018-02-03 14:29:07

> Dvejetainė matematika pamenu geriausiai. Vat čia tai nesuvokiu kam 6-7
> klasėj to reikia, juolab kad niekuomet nenaudojom jų be pačio
> skaičiavimo uždavinio. AND/OR irgi nemokė.

Kelintoj klasej mokyt, reik prisimint, kokie skills toje klasej buna.

> HEX'ą gal irgi mokė, Gali būt kad reikėjo 16 hexų mokėt binaru parašyt.
>
> Geriau per tą laiką būtų aiškine apie unicodo ir ansi skirtumus. Turi
> praktine nauda, o sudėtingumas toks pat.

Bet tas ir yra susijes su reiksmiu kiekyje 7bit, 8bit, 16bit
Taip pat suprast, kodel gailedavo "antro baito" tai raidei.

> Ar aš sakiau, kad reikia konkretų hardwarą mokyt? Net tavo peistinamose
> programose nurodo, kad reikia suprast iš ko susideda kompas. Manęs jų
> nemokė, pradėjom nuo 20 kažkelinto puslapio pirmą pamoką, nes ten
> "nereikalinga informacija".

Dalis taip, bet ne dalies variaciju aptarimas.
Nera tikslo mokyt socket'us procu ir pan.

> Man tai atrodo tiek pat savaime suvokiama/nesuvokiama kaip worde boldą
> uždėt. Pastarajį kažkodėl moko. Vėlgi tavo programoj mini tai, ar moko
> realiai - abejoju.

Kai nemoke nei to, kas parasyta, tai kas kaltas?
Gal konkreti mokytoja? Gal ir SMM, jei net vadovelio neisleido
su tuo skyriumi (buna namu darbams - pasiskaityt skyriu apie HW).