Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: MRT
Data: 2018-02-03 01:39:24
> Būtent. Reikia paaiškinti. O todėl, kad 30 mokinių klasėj sugebėdavo
> suprograminti skaičių spėliojimo uždavinį su Randomize, bet paaiškinti
> kas yra if ciklas ir apskritai susieti, kad if ciklas yra programavo
> elementas ir kad jie jį ką tik panaudojo - sugebėjo tik tie, kuriems tai
> buvo iš esmės įdomu.

Mums fizika/chemija aiskino, viskas dalykiskai, bet iki matematiku
galvu kazkodel sunkokai tai lindo.. man chemija buvo idomu,
tai viska supratau ka aiskino, vadovelyje irgi aisku..
Fizika ypac teorijos atsiskaitymai ziauriai sunku, sustato ant
susaudymo ir mokinio zodziais netikslumai kancios objektas.
Galima buvo kazkaip idomiau tiesiog pataisyt mokinio klaidele,
o ne kankint ji kartojimu, kol bus gerai.. stovi juk be knygos,
atsimeni tiek, kiek atsimeni.. istorijos mokytoja balso tembras migde,
taigi irgi is esmes kaldavom del pazymio, o ne todel, kad idomu buvo.
Finale ne kazka man su omo desniais, ritem, kondikais, fazem ir t.t

Turejom griezta biologijos mokytoja, tai ja prasem pakeist,
daug reikalavo, gal ir per daug.. kita tokia "saviake", leisdavo
nenori atsakinet - pasakyk pries pamoka ir nekviesiu, tik kazkodel
is jos mokymo metu galvoj daugiau ziniu uzsiliko iki siol.

> Kiti robotiškai iškalė pascalio komandas nesuprasdami kam jos ir ką tie
> žodžiai reiškia. Nes mokytoja nesugebėjo elementaraus įvado apie
> kaladėles paaiškinti, todėl net tie kam gal būtų buvę įdomu visiškai
> negalėjo susidomėti, nes jie net nežinojo, kad ten galima dar kažką daryti.

Be mokytojos kartais ir vadovelis gerai, jei toks yra tam paskaliui.
Man buvo paprasciau nes ~11-15m. lankiau Moksleiviu rumuose bureli.
DOS (rusu kalba, kurios paaiskejo >7klasej, kad nelabai/sunkiai moku),
Basic (startas ranka perrasyta zaidimo koda per valanda susivest,
istaisyt klaidas, susikompiliuot ir 15-30 min pazais tetrio lygio
zaidima), Pascal (po uzduoties is 5,25" FDD civilizacija kalem),
MS Office (burelio kaina pakilo, teksto suvedimas jau nebuvo idomu,
Clip-art'u sukurkite 10 piesinuku komiksa irgi neidomu, nes laiko
mazai lieka zaidimams :D .. namie kompas tai Robik, o cia 486 jau buvo)

Bet paskalis, jei butu idomus ant kiek jo sintakse aiski.

pradzia
nuskaityk(a);
nuskaityk(b);
c:=a+b;
jei c > 100 tada parasyk("labai daug")
  jei_ne parasyk ("maziau nei simtas");
k:=0;
kol c > 0 daryk
  pradzia
   k:=k+1;
   c:=c-10
  pabaiga
parasyk(k, " kart atemiau po 10 ir nieko neliko is to c")
pabaiga

Mokinys sako, kazkokius sudus moko, neidomu.
Ar realiai neimanoma suprast algoritmo?

Excel'io lenteles ir =IF kaip ir lengviau pasiduoda kazkam prasmingesnio
Tik su ciklais algoritmuose sakyciau paskalis geriau.