Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: MRT
Data: 2018-02-01 22:57:38
> Taip kad jo, mano nuomonė apie mokyklinius-akademinius informatikus yra
> tokia, kad 10 metų vaikai žino maždaug tiek pat aktualios informacijos,
> o 14 metų - realių kompo naudojimo įgūdžių turi daug daugiau. Įdomu
> pascalį dar bando mokyt, patys nesugebėdami išaiškint kam jo reikia, ar
> gal jau prie kokio KODU perėjo.

Jei programa tinkama, tai ir gerai.. nebutina mokykloje ismokyti
kaip persiinstaliuoti kompa.. mokykloj Pascal'is, tik kompai
buvo su Basic, tai "teoriskai" kompiliuodavom :)

Univere uzkabino ir dar gudesnius laikus.. kad ir
https://www.mif.vu.lt/katedros/cs/Asmen/Kompiuteriu%20architektura%20LT%202009-11-02.pdf

Tik mano laikais to pdf'o nebuvo..
ir akyse kartais pasivaidena tas 16psl :)