Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-03 00:11:30
Lygiai taip pat, kaip reikalingas fizikos formulių mokėjimas atmintinai
ar sugebėjimas apskaičiuoti savitąją kūno šilumą. Juk užtektu tik esmę
suprasti, kad skirtingi kūnai turi skirtingą šiluminę talpą, ir varžą.
Kam chemijoj reikia skaičiavimus mokėt padaryt, kurių be chemijos
aukštojo išsilavinimo vis tiek nelabai reikia?

Tėvas dar pasakojo, kaip nors jau kalkuliatorių gaut buvo galima,
neleisdavo jo naudot ir liepdavo logaritminę liniuotė naudot.

> 	Kitaip sakant, nafig visa shita tufta vaikui, kuris po 5-7 metu taps
> sekmingu meninyku ar daininyku? Ir apskritai, kai jis rinksis savo pirma
> kompa darbui uzh savo babkes, HDMI ir HDD bus tokia pat atgyvena kaip
> flopikas dabar. Kam jam tai?

Gal pagal save žiūriu ir savo laikus žiūriu, man 14 metų vaikas iš esmės
jau yra nebe toks ir vaikas. Kokių 8 vaikų imtį žiūrint (beje įskaitant
dvi mergas), mes 14-16 metų tėvam sakydavom kokias kompų dalis supirkt,
kad sutaupyt ir gaut geriau nei BMS Ekspertas su 3Ghz ir 128Mb ramo.
Dabar matau kaip 12 metų vaikai gana logiškais argumentais rodo kurią
planšetę imt, nes ten greitesni viduriai bus.

> 	Tuo labiau, kad DP nuo HDMI ir ash neskiriu, ir del to jokiu problemu
> neturiu (cia rimtai).

Neteko susidurti su kompo ir monitoriaus sujungimo klausimu, ar bandyt
sulaužyt DP jungties su HDMI kabeliu?

Man čia beveik tas pats, kai išsilavinęs žmogus įgrūda telefoną į
kopijatorių.