Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-01 22:19:40
TL;DR. Dabar gal pasikeitė, prieš 10 metų nifiga nemokėjo jie.

Kam skirti wordo headeriai mūsų nei vienas(-a) iš 5 mokytojų nerodė ir
turbūt ECDL neišlaikytu. Mokė kaip sulygiuot pavadinimus su liniuotėm ir
centravimu ir kaip copy-peistinti fonto dydžius.

2006 metais informatikoj mokytoja pasimesdavo kai kompe explorer.exe
nukilindavom for fun, o ntldr'ui sugedus šiaip sau užrakino visus klasėj
ir liepė pasiaiškinimus rašyt ką tuo metu darėm, nes dabar kompas
sunaikintas ir kainuos jos 5 atlyginimus (taip, būtent taip sakė). Ir
šiaip požiūris, kad viskas ko ji nemoka ir męs priliesim bus sugadinta.
O pas mus pusė klasės visiškai px ir visokius myspace/newgrounds/cs
maigė, o kita pusė kišdavo calculator.exe į boot'ą ir SAM failus
traukdavo ir siuntinėdavo shutdownus per net send'ą ir pumpuodavo
visokius failus iš $c pas direktore su mokinių bylom.

Kitas informatikas sušikto hirens boot disko nežinojo, prašydavo mūsų
padėt windowsus instaliuot, nes jis nežino kodėl kompaktas pats
nesikrauna (boot from cd).
Informatikos mokytojai ir ūkvedys sumetė jėgas kartu buvo IT
administratoriai.

Dabar kiek per projektus mokykloj filmavimus darau, tai mokytojai vis
dar žino tik tai, kas mokytojo vadove parašyta
+ excel/word basic žinios. Tipinis atvejis filmuojant klasėj "padarykit
per visą ekraną".... po kažkiek laiko - F11... po kažkiek laiko -
"viršutinėj eilėj!"... "va čia". O tada būna "oho kaip jūs mokat, gal
pats baigėt informatiką?" facepalm.

Taip kad jo, mano nuomonė apie mokyklinius-akademinius informatikus yra
tokia, kad 10 metų vaikai žino maždaug tiek pat aktualios informacijos,
o 14 metų - realių kompo naudojimo įgūdžių turi daug daugiau. Įdomu
pascalį dar bando mokyt, patys nesugebėdami išaiškint kam jo reikia, ar
gal jau prie kokio KODU perėjo.

P.s. Aš studijuojančius kolegas išmokiau wordu naudotis, kai parodžiau,
kad tuomet wordas labai daug pats padaro ir daugiau spėji per paskutinę
naktį. True story. Mintis kilo kai kažkas pradėjo skųstis, kad turinio
nespės surašyti.