Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-02 23:58:41
Būtent. Reikia paaiškinti. O todėl, kad 30 mokinių klasėj sugebėdavo
suprograminti skaičių spėliojimo uždavinį su Randomize, bet paaiškinti
kas yra if ciklas ir apskritai susieti, kad if ciklas yra programavo
elementas ir kad jie jį ką tik panaudojo - sugebėjo tik tie, kuriems tai
buvo iš esmės įdomu.

Kiti robotiškai iškalė pascalio komandas nesuprasdami kam jos ir ką tie
žodžiai reiškia. Nes mokytoja nesugebėjo elementaraus įvado apie
kaladėles paaiškinti, todėl net tie kam gal būtų buvę įdomu visiškai
negalėjo susidomėti, nes jie net nežinojo, kad ten galima dar kažką daryti.