Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-03 19:50:55
Tai visa tema gi ir užsivedė nuo to, kad mokyklinė informatika nepaveja
vaikų bendro išsilavinimo :) T.y. aš nemačiau dar ne vienos informatikos
mokytojos, kuri realiai suprastu ką ji pati moko. Nei savo mokyklos
laikais, nei dabar kai kuriu ataskaitinius video apie "informacinių
technologijų diegimą mokymo aplinkoje".
Mano nuomone vaikai daugiau išmoks apie saugumo technologijas ir tinklų
administravimą bandydami apeit CS blokatorius, nei kad klausydami
pamokos turinio.