Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-02-02 15:49:20
Tam yra nuostabus įrankis, kurį suvirškina 2-10 klasių vaikai - MS Kodu.
Jis tam ir skirtas (iš esmės ten tas pats vėžlys).

> 	Sutinku.
> 	Ne paskali mokyti, o logika ir bazines programavimo konstrukcijas.

Specų - gal ne, bet sugebėt suvokti kuom skiriasi SSD/HDD, DP/HDMI ir
apskritai ramas nuo hardo būtų manau gerai. Gal aš pagal savo laikus
žiūriu, bet kaip MRT jau skaitė kažkada - mano 7 klasėj mada buvo ir
nuolatinis ginčas ar geriau XP2500+ Bartonas ar P4 3Ghz ir kaip jie
turbinasi (Barton ftw!!!).

Realiai klausiau vakar kaip kolega sūnui 7-tokui telefonu aiškino kaip
prijungt kabelį tiesiai prie kompo, nes routeris nebeveikia. Rezultate
sūnus nesuvokė išvis kam to reikia, kodėl ir nieko nesigavo, buvo baigta
kai atsirado įtarimas, kad nuraus galą nuo UTP ar kokią anteną nulauš.
Čia normalu tipo?