Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: MRT
Data: 2018-02-02 16:38:34
> Tam yra nuostabus įrankis, kurį suvirškina 2-10 klasių vaikai - MS Kodu. Jis tam ir skirtas (iš esmės ten tas pats vėžlys).

> Specų - gal ne, bet sugebėt suvokti kuom skiriasi SSD/HDD, DP/HDMI ir apskritai ramas nuo hardo būtų manau gerai. Gal aš pagal
> savo laikus žiūriu, bet kaip MRT jau skaitė kažkada - mano 7 klasėj mada buvo ir nuolatinis ginčas ar geriau XP2500+ Bartonas ar
> P4 3Ghz ir kaip jie turbinasi (Barton ftw!!!).

Kodel gincijosi?.. kuris geresnis zaidimams?.. koks cia IT?..
Mano kompas irgi "ne tik zaidimams" pirktas, bet didziaja dali jais ir uzsieme :)

> Realiai klausiau vakar kaip kolega sūnui 7-tokui telefonu aiškino kaip prijungt kabelį tiesiai prie kompo, nes routeris
> nebeveikia. Rezultate sūnus nesuvokė išvis kam to reikia, kodėl ir nieko nesigavo, buvo baigta kai atsirado įtarimas, kad nuraus
> galą nuo UTP ar kokią anteną nulauš. Čia normalu tipo?

Taip. Pradinese klasese buna sudeliokite siuos trikampukus i kvadrata,
dar igudzius labina koki puzzla sudeliot.. kodel vaikus turi mokyti kaip
pajungti RJ45 laida i RJ45 kistuka, USB laido antgalius nupasakot..
Kokio lygio matematinius uzdavinius 7-okai lukstena, kad jiems
OSI level "zaliems" pravest. Ir kitas dalykas.. paklausk kolegos
ko tam jo 7-tokui taip baisiai kaip sikt prireike internete?..
Jei del to, kad negalejo pageimint - nores, tai ismoks ir be tecio..
5-oje klasej siulai routeri mokint pajungt?.. o 10-oje klaseje kaip routeris veikia?

Aisku, jei tevas sukonfigino ant routerio ribojimus, tai visai smagu butu
vaikams kaip ta suknista MAC'a klonuot, jei reiketu, kaip pasijungt tiesiai,
koki laida nusipirkt, nes tevas nesiojasi kazkoki laiduka i darba, kad po mokyklos
pamokas padaryciau ir tik vakare grizes ji grazina.. tada pora valandu tik leidzia pazaist.

PS. As broliui (-10m) bandziau i IT kelia nukreipt.. per anksti bandziau..
Pazliumbe tevams, kad nesupranta (nes nenorejo suprast) ir baigesi viskas..
Kompai jaunesniems visiskai neidomu - duok gera, o as specializuosiuos pramogose..
Seniau kompus ne visi turejo, tai kazkuo domino, dabar tiesiog pas visus jis yra..
Mano hobis buvo HW.. tarsi patinka.. o pasirodo pinigeliai ten, kur SW :(