Tema: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: MRT
Data: 2018-02-03 00:37:50
>> Tiesa.. niuansas.. pas mus nebuvo IT, tik informatika..
> 
> Kuom informatika skirias nuo informacinių technologijų?

Skiriasi ziauriai.. pvz. valdiskam sektoriuj IT imant "I" labai panasu i 
informacija, vadinasi IT gali buti rastines dalis, arba rastine 
priskirta prie IT. Dar vienoj istaigoj maciau IT specialistui 
reikalavimai socialiniu mokslu srities arba veterinarinio issilavinimo.
IT imant "T" kartais per daug akcentuojama "technika"..

https://lt.wikipedia.org/wiki/Informacin%C4%97s_technologijos
https://en.wikipedia.org/wiki/Information_technology
https://en.wikipedia.org/wiki/Informatics

Not to be confused with Informatics.

Informatics is a branch of information engineering. It involves the 
practice of information processing and the engineering of information 
systems, and as an academic field it is an applied form of information 
science. <..>

Kartais nuo savokos interpretavimo gali labai daug kas priklausyt.

IT pamokos mokykloje, tai cia kaip "kompiuterinis rastingumas"?
Gal ir nera blogai, kad mokykla baiges nera "kiauras juzeris".

http://www.ecdl.lt/sites/default/files/naujasis-ecdl.jpg
http://www.ecdl.lt/naudojimosi-kompiuteriais-pradmenys
http://www.ecdl.lt/downloads/new_syllabus/1-naudojimosi-kompiuteriais-pradmenys.pdf
http://www.ecdl.lt/downloads/new_syllabus/4-skaiciuokles.pdf

Visas tas ruzavas programas irgi tam tikri kanceliariniai
profiai sudarineja. SMM nuleista programa mokytojai kaip specai turi
igyvendint, ar jie nemoka to teksto perskaityt ir suprast.

Plius yra fintas, kad vertinamas "mokinio mokymejimas mokytis", o skale:

Mokinių pasiekimų lygių požymiai. 7–8 klasės

Patenkinamas:

Mokytojo klausiamas paaiškina, kas sekėsi, kas nesiseka ir kodėl.
Padaro išvadas, ką reikėtų daryti kitaip.
Paaiškina, kaip reikia planuoti mokymosi veiklą, iš kokių šaltinių mokytis.
Retai tikslingai organizuoja mokymąsi, pasirenka mokymosi šaltinius

Pagrindinis:

Remdamasis grįžtamuoju ryšiu ir mokytojo patarimais, kelia mokymosi 
uždavinius.
Tardamasis su mokytoju, pasirenka tinkamus mokymosi šaltinius, mokymosi 
veiklą, planuoja ir vertina mokymosi rezultatus.
Nagrinėja ir vertina draugų sukurtus darbus, analizuoja ir įvertina savo 
darbą, ištaiso pastebėtas klaidas.

Aukštesnysis:

Remdamasis grįžtamuoju ryšiu, kelia mokymosi uždavinius.
Savarankiškai pasirenka tinkamus mokymosi šaltinius, apmąsto ir 
suplanuoja mokymosi veiklą.
Mokytojo padedamas taiko įvairias mokymosi strategijas, vertina mokymosi 
rezultatus. Padeda mokytis kitiems.

********

O sklinda kalbos, kad siuolaikinio jaunimo tikrai daug,
kurie tiesiog siuncia nx ta mokytoja ir dzin tas griztamasis rysys.