Tema: Re: Re: Exe uždraudimas win7 home
Autorius: nelabs
Data: 2018-02-02 21:29:46
tai reikia paaiskinti, kas pascal yra griezta bet teisinga, pratinanti prie
tikslumo, grynai algoritmu ismokimui ir gero stiliaus programavimo, kas
nekenkia, o padeda protui visuose darbuose.
tipiskas klausimas, o nafig man to reikia. atsakymas - nemoksoms nieko
nereikia.

cD-r0m <adomas.trinti@gmail.com> ra?e